-

Informatie voor de Uitvaartonderneming

Soms krijgen nabestaanden na het overlijden van een dierbare nazorg aangeboden van de Uitvaartonderneming. Kempathie kan deze nazorg voor u als Uitvaartonderneming uitvoeren.

Vaak ervaren nabestaanden het als prettig als zij een korte periode na  de uitvaart nog na kunnen praten over wat er gebeurd is. Na een paar maanden wordt het stil. De belangstelling vanuit de omgeving neemt af. In opdracht van u als Uitvaartondernemer neem ik contact op met de familie en bied hen namens u deze nazorg aan. De nazorg kan (afhankelijk van de behoefte van de cliënt) bestaan uit:
- psychosociale hulpverlening
- emotionele hulpverlening
- praktische hulpverlening
- preventieve crisisinterventie
Werkwijze

Ongeveer 6 weken na de uitvaart neem ik contact op met de nabestaande, namens de Uitvaartondernemer. De nabestaande kan zijn/haar verhaal vertellen en daarbij is er aandacht voor de emoties en het verdriet. Men krijgt de gelegenheid te praten over de dagen na het overlijden, de uitvaart en de dienstverlening van uw onderneming.

Eventueel kan ik praktische adviezen geven. Als er behoefte is aan een gesprek in de vertrouwde omgeving kan ik een huisbezoek doen. Mocht het nodig zijn de nabestaande door te verwijzen kan ik hierbij adviseren.

Tijdens het gesprek komen zaken uw dienstverlening ter sprake.
Ik neem dit in de rapportage op en daarna breng ik u op de hoogte van de mening van uw cliënten. Door de nazorg aan Kempathie uit te besteden, wordt u hiermee niet belast en hoeft u zich geen zorgen te maken over de planning van nazorg.
De nazorg die Kempathie uit uw naam aanbiedt is uw visitekaartje.

Voor meer informatie kunt u mij bellen of mailen en indien gewenst, ontvangt u van mij een vrijblijvende offerte.



Website Builder
mogelijk gemaakt
door Vistaprint